پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-خانه-و-مدرسه
پایان نامه بررسی رابطه بین خانه و مدرسه
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 95
حجم فایل: 649
قیمت: : 14000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
این پایان نامه دارای 5 فصل کامل، فصل اول کلیات تحقیق، فصل دوم پیشینه تحقیق، فصل سوم روش تحقیق، فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها، فصل پنجم نتیجه گیری

مقدمه:
یکی از ارکان مهم و اساسی تحقق سیاست محوری وزارت آموزش و پرورش کشور ها ایجاد پل ارتباطی بین خانه و مدرسه است و این پل ارتباطی مقدمات مشارکت فعال اولیاء دانش آموزان و اولیاء مدارس را برای تحقیق اهداف تعلیم در تربیت کشور فراهم آورد. مشارکت جمعی به عنوان یک اهرم بسیار قوی به مدیران واحد های آموزشی در حل بسیاری از مشکلات مدارس از جمله تکمیل فضاهای آموزشی ،تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و کتابخانه ،اماکنات ورزشی و...کمک خواهد نمود . علاوه بر آن در پیشرفت تحصیلی ،رشد اجتماعی ،عاطفی ،شخصیتی ،و...و تحقیق اهداف پرورش دانش آموزان واحد های آموزش کمک خواهد نمود نتایج تحقیقات فراوان نشان داده است که همکاری اولیاء دانش آموزان و مدرسه بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تاثیر فراوان دارد و این تاثیر تنها در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان خلاصه نمی شود . بلکه بر  رشد شخصی و اجتماعی و فرهنگی آنان تاثیر فراوان دارد . در این تلاش بر این بوده است که به بررسی چند عامل موثر در پیشرفت و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمائی تحصیلی بپردازد.
مسئله تربیت :مسئله حیات و ممات ملتهاست .بنای آن در خانواده آغاز می شود و در جامعه و مدرسه تکمیل می گردد . کودک عطیه ای الهی و خمورد باز خواست خداوند است .موجودی است مظلوم و ناتوان که نه از حقوق و مخود سر در می آورد و نه در صورت آگاهی از آن قادر به مطالبه و دفاع از این طلب است . از آن مظلومی باید بر حذر بود که جز خداوند مدافعی ندارد . دانش آموزان این موجود فرشته گونه موضوع تربیت و امانتی از طرف خدا در دست والدین و مدرسه است . امید است در تربیت و نگهداری این امانت الهی موفق و سر بلند باشیم.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت مسئله
اهداف تحقیق
سوالهای پژوهش
متغیر ها
تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات و پیشنیه تحقیق
ارتباط و اهمیت آن در زندگی انسان
شرایط لازم برای برقرار ی ارتباط
موفقیت تحصیلی و عوامل موثر در آن
دوره راهنمایی تحصیلی
اهدف و برنامه دوره راهنمایی تحصیلی
شوراها و انجمن های مدرسه
ویژگیهای دانش آموزان دوره راهنمائی تحصیلی (نوجوانی)
همکاری خانه و مدرسه در امور آموزشی
پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش اجرای پژوهش
نوع روش تحقیق
جامعه آماری
روش نمونه گیری (حجم نمونه)
ابزار گرد آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل و توصیف داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه از تحلیل داده ها
پشنهادات و کابرد نتایج
محدودیت های تحقیق
منابع و ماخذ
ضمائم و پیوست
پرسشنامه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.