پایان-نامه-بررسی-تبلیغات-تجاری-در-رشد-فروش-بیمه-های-زندگی-در-ایران
پایان نامه بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 89
حجم فایل: 496
قیمت: : 17000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
خطر یا ریسک به عنوان  یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره  و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات  کاهش دامنه  خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین را در خود ارضاء می نمود که نمونه های آن بسیار زیاد است.مثلآ برای محافظت خود از سرما از پوست حیوانات شکار شده استفاده می نمود و نسل به نسل این یا فته ها را تکمیل نموده و انتقال داده است.ولی مقتضیات زمانی بشر امروز با آن زمان تفاوت دارد .پیشرفت جوامع به خودی خود خطراتی را به همراه می آورد که انسان را ناچار به محافظت از خود در مقابل آنها می نماید.
نمونه آن پدیده  انقلاب صنعتی و  پیامدهای بسیار آن می باشد.  پیامدهای آن نظیر ماشینی شدن تولید, افزایش جمعیت, شهرنشینی, تغییر الگوی مصرف و تولید ودر نتیجه افزایش خطرها نیاز به تامین را تشدید نمود به طوری که مردم به ماهیت آن پی برده و بدون نیاز به تبلیغات بدنبال آن می روند. بیمه در اینگونه کشورها به عنوان یک ابزار مالی شناخته شده و موجب سرمایه- گذاری در بخش های مهم اقتصادی شده است.

فهرست مطالب: 
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه  
بیان اصلی تحقیق 
تبیین موضوع و مساله
اهداف تحقیق
فرضیه ها     
متغیرهای تحقیق
نوع, روش وقلمرو تحقیق
روش جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات
ضرورت انجام تحقیق
تعریف واژه های تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
گفتار اول:خدمات
طبقه بندی انواع خدمات
ویژگیهای امور خدماتی
گفتار دوم: تاریخچه و سوابق مساله تحقیق
اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی
تقسیم بندی انواع بیمه   
گفتار سوم: تبلیغات و آگهی ها
تبلیغات بازرگانی
اهداف تبلیغات بازرگانی
اصول تبلیغات
شرایط اثربخشی تبلیغات
اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات 
مراحل بوجود آمدن ارتباطات موثر
مزایای تبلیغات
بازاریابی بیمه های زندگی
مکعب بازار
عوامل تشکیل دهنده بازار
بازار آگاه و ناآگاه
قابلیت جذب بازار
اهداف بازاریابی
تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی
بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان
شیوه های تماس
پوشه های تبلیغاتی و اطلاعاتی
فرم پیشنهادی
فصل سوم: روش جمع آوری اطلاعات
مقدمه
بررسی اسناد و مدارک
تحولات بیمه های زندگی در سال 1372
تحولات بیمه های زندگی در سال 1373
تحولات بیمه های زندگی در سال 1374
تحولات بیمه های زندگی در سال 1375
تحولات بیمه های زندگی در سال 1376
روش بررسی میدانی 
اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسش نامه 
بررسی فرضیه ها با اطلاعات پرسش نامه ها      
فرضیه
فصل چهارم: روش های آماری و تجزیه و تحلیل اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه  
بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری
استدلال فرضیه 
خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق
فصل پنجم: خلاصه تحقیق, نتیجه گیری, پیشنهادات
خلاصه تحقیق    
نتیجه گیری
پیشنهادات
پیوست شماره (1)
پرسش نامه      
پیوست شماره (2)
واژه نامه   
منابع و ماخذ
 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.