مبانی-نظری-نوآوری-سازمانی
مبانی نظری نوآوری سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 60
قیمت: : 18000 تومان

بخشی از متن:
این فایل حاوی 24 صفحه از جدیدترین ادبیات مربوط به متغیر نوآوری سازمانی می باشد و مربوط به فصل 2 یک پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری است. فرمت فایل word و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است. ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است. 


مقدمه:
امروزه نوآوری در بهره مندی از مزایای رقابتی، به ویژه در سازمانهای بزرگ بسیار اهمیت دارد، زیرا شرکت ها و سازمان ها بدون ابداع مستمر، از عرصه رقابت حذف خواهند شد. در حال حاضر، بیش از نیمی از سودهای سازمانهای غیردولتی، به ویژه در سازمانها و صنایع فناوری پیشرفته، همانند صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، از محصولات و خدماتی به دست می آید که کمتر از پنج سال از عمر آنها می گذرد. علاوه بر این، نوآوری در بخشهای مختلف تجاری و خدماتی همانند بانکداری، به طور فزاینده ای افزایش یافته است و شرکت ها تلاش می کنند تا در این محیط، مزایای رقابتی خود را حفظ کنند. بدین لحاظ، نوآوری برای رقابت در حوزه های تجاری و خدمات بسیار اهمیت دارد. 

فهرست مطالب: 
2-1) مقدمه
2-2) نوآوری سازمانی
2-2-1) مقدمه
2-2-2) نوآوری
2-2-3) تعریف نوآوری
2-2-4) انواع نوآوری
2-2-5) الگوهای تکامل فرایند نوآوری تکنولوژیک
مدل فشار علم
مدل کشش بازار
مدل اتصالی
مدل یکپارچه و شبکه ای
مدل زنجیره ارزش
2-2-6) عوامل موثر بر شکل گیری فرایندهای نوآوری
2-2-7) فرایند نوآوری
2-2-8) ارزیابی نوآوری
2-2-9) ابعاد نوآوری سازمانی در پژوهش حاضر
2-2-10) تئوری های نوآوری
تئوری جغرافیایی نوآوری
تئور ی های اقتصادی نوآوری- تئوری سیکل زندگی یک محصول
تئوری شومپیتر
تئوری تقسیم کار
2-2-11) عوامل شکست نوآوری
2-4) پیشینه تحقیق
2-4-1) تحقیقات داخل کشور
2-4-2) تحقیقات خارج از کشور
منابع فارسی
منابع انگلیسی


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.