بررسی-تاثیر-جنسیت-اساتید-بر-انگیزه-تحصیلی-دانشجویان
بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 183
قیمت: : 18000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
در سال­های اخیر تحولات جنسیتی گسترده‌ای در حوزه­ی آموزش عالی و تحصیلات دانشگاهی به وقوع پیوسته است که نمی‌توان آنها را محدود و منحصر به تحولات کمی و افزایش چشمگیر نسبت دانشجویان دختر دانست، به همین اعتبار دیدگاه­های جدیدتر بر ابعاد کیفی این تحول تأکید داشته و آن ‌را در عرصه­ی وسیع‌تری از پیامدهای تحصیلی دنبال کرده‌اند. در تحقیق حاضر تلاش شده است که پس از مروری نظری بر وجوه عمده­ی تفاوت­های جنسیتی در توانایی­های شناختی، عملکرد تحصیلی و تبیین آن با استناد به برخی دیدگاه­ها، به این مهم پرداخته شود. (بررسی شده در بین دانشجویان دماوند)

فهرست مطالب: 
چکیده
فصل 1- انگیزه و پیشرفت تحصیلی
1-1- مقدمه
1-2- ارزش ها و هنجار های جنسیتی
1-3- تعریف مفهومی متغیر ها  و انواع آن
1-4- اصطلاحات پژوهش
1-5- انگیزه های اولیه
1-6- انگیزه های ثانویه
1-7- انگیزه و رفتار
1-8- انگیزه و پیشرفت تحصیلی
1-9- عوامل انگیزشی و پیشرفت تحصیلی
1-10- ماهیت و محتوای برنامه های آموزشی
فصل 2- جنسیت و انگیزه تحصیلی
2-1- جنسیت و توانایی های تحصیلی
2-2- جنسیت و عملکرد تحصیلی
2-3- کند وکاو رابطه دانشجو و استاد
2-4- وظایف استاد و  دانشجو نسبت به هم
2-5- ویژگی های استاد و دانشجو
2-6- تعهد و مسئولیت استاد و دانشجو در قبال هم
2-7- رفتار استاد و انگیزه تحصیلی
2-8- ارتباط انگیزه و پیشرفت تحصیلی
2-9- انگیزه پیشرفت و جنسیت
2-10- ارتباط انگیزه پیشرفت و فرهنگ جامعه
2-11- ارتباط انگیزه پیشرفت و یادگیری و عملکرد
فصل 3- فرضیه ها و روش انجام کار
3-1- ضرورت و اهمیت پژوهش
3-2- پژوهش های انجام شده
3-3- بیان مسئله
3-4- اهداف پژوهش
3-5- روش پژوهش
3-6- روش گردآوری اطلاعات
3-7- ابزار گرد آوری اطلاعات
3-8- جامعه آماری و تعداد نمونه و روش نمونه گیری
3-9- روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-10- فرضیه پژوهش   
فصل 4- تجزیه و  تحلیل اطلاعات
4-1- روائی پرسشنامه
4-2- اعتبارپرسشنامه
4-3- بررسی آماری جامعه دانشجویان پسر
4-4- بررسی آماری جامعه دانشجویان دختر
فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- نتیجه و خلاصه پژوهش
فهرست منابع


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.