پروپوزال بررسی تاثیر آرم و نشانه و عوامل موثر بر آن در تبلیغات و جذب مخاطب
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 102
قیمت: : 20000 تومان
بخشی از متن:
بخشی از بیان مساله:
تبلیغات به معنای رساندن پیام، خبر یا مطلبی به اطلاع مردم، ابلاغ، موضوع را با انتشار اخبار به وسایل گوناگون در اذهان مردم جاری کردن و پخش اخبار و پیام ها بوده است. (رهبرنیا، مهریزی ثانی 1387)
چند دهه ی اخیر، بستر تحولات عمیق در اقتصاد جهانی بوده که حلقه ی رقابت در عرصه ی تبلیغات را هر روز تنگ تر و پیچیده تر نموده است. امروزه بخش قابل توجهی از ارتباطات روزمره وابسته به تبلیغات می باشد، تبلیغاتی برای به جریان افتادن و پیشرفت ارتباطات، عرضه ی خدمات و کالا و غیره. (رهبرنیا، مهریزی ثانی1387)
امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه است. هر سازمان یا شرکتی در زمان تاسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کند تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی کند. چون اصولاً آرم مشخصه اصلی هر سازمان است و حکم امضا و مهر آن را دارد. (وارث، قاضی زاده، 1390)
مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشوند، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند اطمینان خودشان را نسبت به اون کالا بدست میاورند. به همین دلیل، آرم، یه فرم و یا یه تصویر گذرا نیست بلکه ممکن است که سالیان زیادی در خدمت یک سازمان قرار بگیرد. بنابراین وقتی میخواهیم یک آرم رو طراحی کنیم باید تمام جنبه های آن را بررسی کنیم. عموما، لوگو ها مخفف اسم یا هدف اون سازمان یا شرکت هستند، چون یک پوستر یا بروشور یا یک صفحه روزنامه یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص میدهد و بعد یک تصویر دیگر جای آن را میگیرد ولی آرم یک زمان مشخص و معین ندارد. (پاکباز،1381)
فهرست مطالب:
1- عنوان تحقیق
2- بیان مسأله اساسی
اهمیت و ضرورت مسئله
3-سوابق تحقیق
4- جنبه جدید بودن و نوآوری تحقیق
5- فرضیه های تحقیق
6- اهداف اصلی
7- جامعه آماری
8- فهرست منابع ومآخذ