مبانی-نظری-یادگیری-سازمانی
مبانی نظری یادگیری سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 48
حجم فایل: 295
قیمت: : 25000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
در این بخش سعی براین است که به مطالعه نظری ادبیات یادگیری سازمانی وبررسی تجربیات عملی وکاربردی سازمانهای موفق ویادگیرنده بپردازیم.
در این مرحله بیان موضوعات زیرجهت روشن تر شدن مفاهیم کلی یادگیری سازمانی وسازمان یادگیرنده ضروری به نظر می رسد:
1- مفهوم یادگیری
2- مفهوم یادگیری سازمانی واشکال یادگیری سازمانی
3- پیشینه یادگیری سازمانی
4- تعریف سازمان یادگیرنده و انواع آن
5- ضرورت ایجاد سازمان یادگیرنده
6- مقایسه نظام اداری سنتی ونظام اداری یادگیرنده
7- تفاوت سازمان یادگیرنده  ویادگیری سازمانی
8- موانع موجود بر سر ایجاد سازمانهای یادگیرنده
9- مدلهای سازمان یادگیرنده
10- تلفیق مدلها

فهرست مطالب:  
بخش اول: یادگیری سازمانی
2-1- مقدمه
2-2- مفهوم یادگیری
2-3- مفهوم یادگیری سازمانی و اشکال یادگیری سازمانی
1- یادگیری برای بقاء
2- یادگیری انطباقی
3- یادگیری تعمیمی (مولد)
2-4- پیشینه یادگیری سازمانی
2-5- سازمان یادگیرنده چیست؟
2-6- ویژگیهای سازمان یادگیرنده
اول: وجود رهبران با بینش
دوم: وجود برنامه ونظام سنجش
سوم : اطلاعات
چهارم: ابتکار ونوآوری
پنجم، اقدام
ویژگیهای سازمان یادگیرنده از نظر پیترسنج
2-7- ضرورت ایجاد سازمان یادگیرنده
2-8- مقایسه نظام اداری سنتی ونظام اداری یادگیرنده
2-9- سازمانهای یادگیرنده ویادگیری سازمانی
2-10- موانع موجود بر سر ایجاد سازمانهای یادگیرنده
1-1- موانع فرهنگی
1-2-مقاومت مدیران
1 -3- عملکرد مداری وفقدان زمان یادگیری
1-4- محیط انحصاری وغیر رقابتی
5- سیاسی بودن محیط درون سازمان
2-11- مدلهای قابلیت یادگیری سازمانی
2-11-1- مدل کرایتنر و همکاران
2-11-2- مدل هیت
2-11-3-مدل توماس
2-11-4-مدل یادگیری سازمانی«دنتون»
2-11-5- مدل مارکوات
2-11-6-مدل یونگ
2-11-7- مدل پیتر سنج
2-12-تلفیق مدل ها
منابع  فارسی
منابع انگلیسی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.