مبانی نظری نوآوری سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 88
قیمت: : 25000 تومان
بخشی از متن:
مقدمه:
نوآوری یک فرایند است که در این فرایند ابتدا فرد اجازه می دهد تصورش به آسمانها صعود کند، سپس آن را به زمین میآورد و مهندسی می کند (مهندسی ایده) تا تبدیل به ایده شود، سپس ایدهها را از طریق مدیریت ایده به ایده های عملی، مفید و مناسب تبدیل می کند. (خلاقیت) به دنبال آن ایده ها را به کالا، خدمات و فرایند تبدیل می کند و نهایتاٌ با تجاری کردن محصولات، خدمات و فرایندهای جدید یا توسعه یافته در بازار، فرایند نوآوری خاتمه می یابد. به عبارتی خلاقیت لازمه نوآوری است اما باید توجه داشت که از خلاقیت تا نوآوری غالباٌ راهی طولانی در پیش است که معمولاٌ این راه را افراد کارآفرین تسهیل می کنند (عصری و همکاران، 1391).
فهرست مطالب:
2-3) بخش دوم: نوآوری سازمانی
2-3-1) مقدمه
2-3-2) نوآوری
2-3-3) تعریف نوآوری
2-3-4) انواع نوآوری
2-3-5) الگوهای تکامل فرایند نوآوری تکنولوژیک
2-3-6) عوامل موثر بر شکل گیری فرایندهای نوآوری
2-3-7) فرایند نوآوری
2-3-8) ارزیابی نوآوری
2-3-9) ابعاد نوآوری سازمانی در پژوهش حاضر
2-3-10) تئوری های نوآوری
2-3-11) عوامل شکست نوآوری
2-3-12) نقش دارایی های دانش مدار در ارتقاء نوآوری
2-3-13) نقش افراد دانشی در ارتقاء نوآوری
2-3-14) تأثیر تسهیم وتبادل دانش بر فرایند نوآوری
منابع و ماخذ