پایان-نامه-مقایسه-نگرش-کارمندان-و-ارباب-رجوعان-در-خصوص-هوشمندی-سازمانی
پایان نامه مقایسه نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در خصوص هوشمندی سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 109
حجم فایل: 528
قیمت: : 83000 تومان

بخشی از متن:
پایان نامه مقایسه نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در خصوص هوشمندی سازمانی اداره کل ورزش و جوانان
چکیده:

این تحقیق با هدف مقایسه ی نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در خصوص هوشمندی سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال 1392 انجام گرفته است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی، به لحاظ ماهیت از نوع توصیفی و به لحاظ روش جمع آوری اطلاعات پیمایشی است. جامعه ی آماری این تحقیق بر اساس اطلاعات جدول تعیین حجم نمونه کرجسی و مورگان تعداد 123 نفر به عنوان نمونه کارمندان انتخاب شدند. به دلیل مقایسه ی نظرات کارمندان و ارباب رجوعان تعداد نمونه ارباب رجوعان هم 123 نفر به شیوه ی تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه استاندارد هوش های چندگانه سازمانی (آقا حسینی 1389) بود. جهت تعیین اعتبار پرسشنامه از نظرات متخصصین و اساتید تربیت بدنی و علوم ورزشی و مدیریت و برنامه ریزی استفاده گردید و به این وسیله روائی محتوایی پرسشنامه مورد تایید قرار گرفت همچنین پایائی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ 87/0 محاسبه گردید. روش های آماری توصیفی و استنباطی جهت تحلیل داده ها استفاده گردید که این تحلیل ها با استفاده از نرم افزار SPSS و در سطح خطای 05/0 انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین نگرش کارمندان و ارباب رجوعان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص هوشمندی سازمانی تفاوت معنا داری مشاهده نگردید (651/0 = P). همچنین از دیدگاه کارمندان مولفه های هوش نظام مند، هوش هیجانی، هوش همکارانه و هوش تربیتی بالاتر از سطح متوسط بود به غیر از مولفه ی هوش عملیاتی که پائین تر از سطح میانگین بود( 473/4  = P). از دیدگاه ارباب رجوعان همه مولفه ها در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بالاتر از سطح متوسط بود؛ ولی بین نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در هیچ یک از مولفه های هوشمندی سازمانی تفاوت معنی داری وجود نداشت (05/0 = P).

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
1-1- بیان مسأله
1-2- ضرورت تحقیق
1-3- اهداف تحقیق
1-1-3- هدف کلی
1-4- فرضیه های تحقیق
1-5- تعاریف اصطلاحات
1-5-1- تعاریف نظری
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
مقدمه
بخش اول: مبانی نظریه پژوهش
2-1- هوشمندی سازمان
2-1-1- تاریخچه هوش سازمانی 
2-1-2- مفهوم هوش سازمانی 
2-1-3- تعاریف و دیدگاه متعدد هوش سازمانی
2-1-4- ابعاد هفتگانه هوش سازمانی
2-2- هوش نظام مند
2-3- هوش هیجانی
2-3-1- مقایسه هوش منطقی (IQ) و هوش هیجانی (EQ)
2-3-2- مولفه های هوش هیجانی
2-3-3- ویژگی افرادی که هوش هیجانی بالا دارند
2-3-4- حیطه های هوش هیجانی و موارد مرتبط
2-3-5- چگونه هوش هیجانی خود را افزایش دهیم؟
2-4- هوش عملیاتی
2-5- هوش همکارانه
2-6- هوش تربیتی
بخش دوم: تحقیقات
2-7-1- تحقیقات داخلی
2-7-2- تحقیقات خارجی
2-8- خلاصه جمع بندی
فصل سوم: مواد و روش ها
مقدمه
3-1- روش و نوع تحقیق
3-3- نمونه و شیوه ی نمونه گیری
3-4- تعاریف عملیاتی
3-5- ابزار اندازه گیری
3-5-1- پرسشنامه هوش های چندگانه سازمانی
3-6- روش گردآوری اطلاعات
3-7- روش های آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه:
5-1- بحث و نتیجه گیری
پیشنهادها
منابع و مآخذ
پیوست ها
چکیده انگلیسی
فهرست جدول ها
فهرست شکل ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.