دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 500 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |
پروژه بررسی چیدمان فروشگاه و راههای افزایش فروش محصول در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
بخشی از متن :
نتایج حاصل از تحقیقات موجود نشان میدهد که مردم به تمیزی، نظم و ترتیب و در دسترس بودن کالاهای مورد نیاز خود در یک فروشگاه علاقه خاصی دارند. به همین دلیل میزان فروش کالاهای در معرض دید نسبت به اجناسی که در دید مشتری قرار ندارند ۳ برابر بیشتر است. همچنین کالاهایی که در ردیف پایین قفسه ها قرار دارند بیش از کالاهای ردیف های بالایی خریداری میشود. باید یادآوری کرد که مهمترین نکته در چیدن اجناس یک فروشگاه، قرار دادن اجناس مکمل در کنار هم است. به عنوان نمونه انواع لبنیات، قهوه، چای، نان و سایر ملزومات صبحانه را میتوان در محیطی نزدیک به هم قرار داد تا مشتری با خرید یکی از آنها نسبت به خرید جنس مکمل آن نیز احساس نیاز نماید.
فهرست مطالب :
مقدمه
هدف
تاریخچه محیطی بازار
چشم انداز
عوامل موثر ایجاد انگیزه مشتری در محیط فروشگاه
پخش موسیقی
تاثیر تبلیغات بر بازار فروش
فنون فروش
فروش سنتی
هنر فروشندگی یا علم فروش؟
برنامه ریزی
سازماندهی
انواع خرده فروشی
عمده فروشی
دانش فروشندگی
مهندسی فروش
ابزار طبیعی
منابع